نرم افزار حسابداری

ساخت وبلاگ

آنچه باید در انتخاب نرم افزار حسابداری بدانید
اندازه سازمان شما در خرید نرم افزار مهم است.
فرهنگ مشاوره در خرید نرم افزار و فناوری اطلاعات را رعایت کنید.
خرید نرم افزار حسابداری یعنی دید بهتر و شفاف در هزینه ها به منظور تسریع وتسهیل تصمیم گیری با گزارش های به موقع.
پیش از خرید نرم افزار حسابداری، نیاز های خود را مشخص کنید تا مشخص شود کدام نرم افزار متناسب کدام نیاز است تا ماژول مورد نظر انتخاب شود و از پرداخت هزینه های اضافی خودداری گردد.
نرخ رشد کسب و کار خود را در نظر بگیرید و دامنه مشتریان و حد بزرگ شدن شرکت را بدانید تا مرتب نیاز به روز رسانی نرم افزار و پرداخت هزینه های پیش بینی نشده طراحی و به روز رسانی نشوید.
از مجموعه ای که نسبت به خرید نرم افزار اقدام می کنید، خدمات پشتیبانی تکنیکی مشخص دریافت کنید.
استعلام قیمتی از شرکت های دارای محوز از شورای عالی انفورماتیک را فراموش نکنید.
نرم افزار های حسابداری در قالب پردازش ابری (CLOUD COMPUTING) و هوش مصنوعی (ARTIFICIAL INTELLIGENCE)  روز به روز کاربرد بیش تری پیدا می کنند و در هزینه ها صرفه  جویی و تسریع عملکرد ها را در اختیار مدیران مالی قرار می دهند.
نرم افزار حسابداری خوب باید گزارش و تجزیه و تحلیل خوبی تولید کند و به شما در تحلیل یاری رساند.
نرم افزار حسابداری خوب باید گرافیک خوب داشته باشد تا شما در کار مداوم خسته نشوید.
نرم افزار حسابداری باید با اتوماسیون شما همراه شود. انواع و اقسام خروجی ها تولید و با نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی (HRM) ، مدیریت روابط مشتری (CRM) و امثالهم همراستا شود.
قابلیت به روز رسانی آسان داشته باشد و باگ ها شناسایی و قابل رفع باشد.
قابلیت سفارشی سازی نرم افزار بسیار مهم است و باید با نیاز های شما هم گام سازی شود.
قابلیت اتصال به نرم افزار ها و سخت افزار های مورد نظر شما را داشته باشد.
قابلیت اتصال به زیر سیستم های مختلف مالی و اداری را داشته باشد.
قابل بسط و گسترش بوده و بتوان ماژوال های مختلف را روی آن نصب کرد.
امنیت بالا داشته و قابل هک شدن آن ضعیف باشد و مطابق با استانداردهای امنیت شبکه.
قابل اجرا شدن در پلتفرم های مختلف باشد.
روی پردازش ابری مشکل نداشته باشد.
چند کاربره باشد تا با تعیین سطح دسترسی، کاربران بتوانند به آن وصل شده و اطلاعات اضافه و گزارش گیری کنند.
امکان دسترسی به حسابداران خرد و ارشد بدهد.
داشبورد جامع و همه کاره داشته باشد تا دسترسی لحظه ای به اطلاعات امکان پذیر باشد.
حسابداری تحت وب را برای شما آسان کند.

انواع نرم افزار حسابداری


1. نرم افزار حسابداری فروشگاهی
فروشگاه های اینترنتی امروزه نیاز زیادی به سیستم مکانیزه انتقال کالا را دارند. در این مجموعه ها حجم خرید و فروش بالاست و بنابراین روند پخش کالاها و مسیرها افزایش پیدا می کند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

از مهم ترین و استراتژیک ترین دارایی های جاری یک مجموعه انبار است و انبار داری یکی از مهم ترین موارد اداره درست و دقیق یک کسب و کار است. فرقی نمی کند که مجموعه ما یک فروشگاه کوچک باشد و یا یک کارخانه بزرگ. در هر کدام از آن ها انبارداری از نظر تعدادی و ریالی اهمیت فراوانی دارد.

2. نرم افزار حسابداری تولیدی

در نرم افزار هوشمند نوین با توجه به نیازهای مشتریان، اهمیت کالا و انبار در مجموعه های تولیدی و بازرگانی انبارداری با دقت بسیار طراحی شده است و با بخش حسابداری و تولید در ارتباط می باشد. انبار داری هوشمند نوین با سیستم حسابداری، بازرگانی و تولید ارتباط مستقیم دارد.

3. نرم‌ افزار حسابداری بازرگانی
در هر مجموعه اقتصادی، خواه یک کسب‌و‌کار کوچک باشد و یا یک کارخانه بزرگ تولیدی و بازرگانی، خرید و فروش از مهم ترین کارهای اجرایی است. مجموعه های بازرگانی با خرید کالا و خدمات و سپس فروش آن ها سود کسب می کنند و واحدهای تولیدی با خرید مواد اولیه، فرآوری و سپس فروش آن ها به در آمد می‌رسند. برای سود آوری و تداوم یک کسب وکار به مدیریت فرآیند خرید، فروش، سفارشات و پیش‌فاکتورها نیاز است.

مدیریت فرآیندهای سفارشات و پیش فاکتورها، اعمال کنترل‌های متنوع در هنگام صدور فاکتورها، عملیات تسویه، ارتباط مستقیم با حسابداری و انبار و امکانات فراوانی که در این بخش وجود دارد این نرم‌افزار را به نرم افزاری ویژه برای مدیران و حسابداران تبدیل کرده است.
بسیاری از مجموعه ها فقط داده های خود را در فرم های مربوط به خرید و فروش وارد می کنند و نرم افزار حسابداری چیست هوشمند نوین از همین بخش نیز گزارشات مورد نیاز خود را دریافت می کنند. مدیران بازرگانی و فروش در هر سازمانی به کنترل موجودی محصول، تحویل به موقع محصول به مشتری، کنترل مانده حساب مشتریان، و کنترل اعتبار مشتریان و موارد دیگر مربوط به فروش نظارت دارند و این نرم افزار ابزار مناسب جهت این نظارت را به آن ها می دهد.

4. نرم افزار حسابداری خدماتی
 

از مزایای بخش خدمات در نرم افزار حسابداری هوشمند نوین، یکپارچگی و قرار گرفتن آن درکنار سایر بخش ها مانند حسابداری و خرید و فروش می‌باشد که نتیجه آن صدور اتوماتیک اسناد حسابداری، کنترل بدهکاری و بستانکاری از نظر بهره‌گیری از خدمات وامکان گزارش‌گیری بهتر خواهد بود.

5. نرم افزار حسابداری پیمانکاری
 

هر مجموعه ای یک سری اموال و دارایی دارد که در اول سال مالی، با ارزش ریالی که دارند در سیستم ثبت می شود. همچنین استهلاک این اموال و دارایی را باید طی یک دوره مالی حساب کرده و هرساله به سازمان مربوطه گزارش ارائه شود.
سیستم اموال و دارایی های ثابت جهت کنترل و ثبت و نگهداری و محاسبات استهلاک و ارزش جاری اموال، دارایی های منقول و غیر منقول مورداستفاده قرار می گیرد.

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری چیست؟, نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 157 تاريخ : ساعت:

10 مقاله برتر نرم افزار حسابداری رایگان برای مشاغل کوچک و مبتدیان

توسط
استیکر پارکر
19 ژوئیه 2019
10
1769
مشاغل کوچک بویژه شرکت های نوپا غالباً به دلیل هزینه های سربار ثابت متحمل می شوند. به همین دلیل ما می خواستیم یک جمع بندی کوچک اما گسترده از نرم افزار حسابداری رایگان را در سال 2019 انجام دهیم. اگر "Land Productivity" را دنبال کرده اید ، می دانید که اخیراً ما در مورد بهترین نرم افزار حسابداری نوشتن نامه انجام داده ایم.

با این حال ، نوآوری اغلب غفلت می شود. از آنجا که چنین مشاغل دارای پرسنل امیدوارکننده هستند ، اما منابع کافی ندارند ، باید مخارج حفظ شود. بسیاری از اوقات ، این شرکت ها انتقال از نرم افزار حسابداری رایگان به نرم افزار حسابداری پرداخت شده را انجام می دهند. همه به دلیل چندین ویژگی برای کمک به افزایش بهره وری ده برابر شده است.

در اینجا مسئله اصلی با انتخاب یک نرم افزار حسابداری رایگان وجود دارد:
نرم افزار رایگان حسابداری

هم اکنون ، هزاران نرم افزار حسابداری پرداخت شده و رایگان در اینترنت وجود دارد. تعداد برنامه هایی مبهم وجود دارد که هر نوع تبلیغی را ارائه نمی دهند. در نتیجه ، کاربران سرخور می شوند و دیگر هرگز از آن برنامه خاص استفاده نمی کنند.

عامل نگران کننده این است که این کاربران به ظاهر گمراه کننده شروع به پخش بازخورد منفی در مورد همه "نرم افزار حسابداری رایگان" می کنند ، زیرا ساخته شده است که اعتقاد دارند این برنامه ها همه یکسان هستند. واقعیت این است که اگر شما قربانی نرم افزار یا خدمات دیگری شده اید ، برای کلیه برنامه ها در همان طاقچه قرار نمی گیرد.

از آنجا که برنامه های حسابداری فراوانی در اینترنت وجود دارد ، ما جمع آوری برخی از نرم افزارهای انتخابی را انجام دادیم. این به ما کمک کرد تا وظیفه هولناک یافتن بهترین نرم افزار حسابداری رایگان را از طرف شما از بین ببریم. علاوه بر این ، می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. یک برنامه را انتخاب کنید و سپس با الزامات روزانه تجارت / مشتری خود پیش بروید. طلسم آسان!

چه موقع خرید برنامه حسابداری پرداخت شده اشکالی ندارد؟
به عنوان یک صاحب مشاغل ، اگر احساس می کنید اکنون زمان مناسب برای پرداخت هر نرم افزار حسابداری است ، پیش بروید. توانایی ارزیابی واقعی فاکتور "نیاز" به شما بستگی دارد. با این حال ، در حالی که در آن هستید ، اطمینان حاصل کنید که نرم افزار حسابداری مورد علاقه شما حداکثر ویژگی هایی را ارائه می دهد که شرایط تجاری شما را برآورده می کند.

غالباً مردم با انگیزه عمل می کنند و برای یک برنامه عالی که هیچ ارزش افزوده ای برای تجارت ایجاد نمی کند ، هزینه می کنند. برای جلوگیری از چنین معضلات ، لیستی از الزامات مربوط به نرم افزار حسابداری کسب و کار خود را تهیه کنید و سپس آنها را از طریق نسخه آزمایشی نرم افزار ارزان حسابداری رایگان اجرا کنید. سپس ، سعی کنید به سؤالات زیر پاسخ دهید:

آیا همه چیز خوب به نظر می رسد؟
آیا گزارش ها برای شما و انتظارات مشتری شما کار می کنند؟
برنامه چگونه بر بهره وری تأثیر می گذارد؟
در مقیاس 1 - 5 ، چه رتبه ای می دهید؟
آیا از درجه قیمت نسخه پرداخت شده راضی هستید؟
از دیدگاه کلی ، بسیاری از مشاغل که به نسخه پرداخت شده یک نرم افزار حسابداری رایگان منتقل می شوند ، قبلاً همه چیز را ارزیابی کرده اند. این شرکت ها تاکنون رشد کرده اند و می دانند که با نسخه رایگان نیازهای آنها برآورده نمی شود.

ما این نرم افزار حسابداری رایگان را با معیار خاصی ارزیابی کردیم:


از آنجا که زمان در Productivity Land مهم است ، ما می خواهیم از جانب شما تلاش کنیم. همچنین کلیه برنامه های حسابداری پیشنهادی براساس معیار ارزیابی شد. به عنوان مثال ، ما می خواستیم برنامه هایی را پیشنهاد کنیم که احساس "خونسردی" مایکروسافت اکسل را ارائه می دهند اما بسیار پیشرفته تر از صفحه گسترده هستند.

مهمترین معیار برای ما این بود که نرم افزار حسابداری واقعاً و کاملاً مجبور به رایگان بودن بود. این بدان معناست که هیچ نسخه آزمایشی ، دروازه زمان و حتی هزینه 1 دلار برای "ویژگیهای" قفل نشده. سایر عوامل معیار ارزیابی ما برای نرم افزار حسابداری رایگان در زیر پیوست شده است:

ضریب هزینه: این قبلاً در مورد کمی صحبت شده بود. در حالی که به دنبال پرداخت هزینه برای نسخه مجاز نرم افزار حسابداری رایگان هستید ، برچسب قیمت را بررسی کنید. آیا این یک بار هزینه است یا پرداخت مکرر انجام می شود؟

شرکت های ساختمانی و پیمانکاری که در آغاز کار، پروژه های زیادی در دست انجام ندارند، می‌توانند با استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان فارسی که دارای امکان ثبت قراردادهای پیمانکاری و مشخص کردن اصول و استانداردهای صورت گرفته‌ی مالیاتی هستند، به آسانی به تهیه گزارشات دریافتی و پرداختی بپردازند.
بهترین نرم افزار حسابداری رایگان، برای شرکت‌های باربری که به طور میانگین20 ثبت فاکتور روزانه دارند، یک نرم افزار حسابداری باربری قابل اطمینان است. استفاده از نرم افزار حسابداری موجب می‌شود شما با حداقل خرج بتوانید به حساب کردن سریع فاکتورها، بالارفتن سرعت و دقت، محاسبه کلیه امور مالی باربری و کنترل منظم روی اجناس انبار بپردازید.

سهولت استفاده: مهم نیست که یک برنامه حسابداری چقدر خوب باشد ، اگر استفاده از آن آسان نباشد ، هیچ فایده ای برای تهیه آن وجود ندارد. در حال حاضر ، ما برنامه های بی شماری از بهره وری را مرور کرده ایم. اگر چیزی وجود داشته باشد که ما به آن علاقه داریم ، این منحنی یادگیری و تجربه UI است. با داشتن یک نرم افزار حسابداری ، اطمینان حاصل کنید که حسابداری ، گزارش ، صادرات ، صورتحساب و سایر کارهای اساسی دیگر در همان جا که شما به آنها نیاز دارید درست هستند.

ویژگی های کلی: این مورد در مورد نسخه موجود نرم افزار حسابداری رایگان و تغییر پرداخت آن صدق می کند. گاهی اوقات ، شرکت ها ویژگی های "قفل" را یکبار انتقال مشتری از نسخه رایگان به نسخه پرداخت شده ارائه می دهند. این می تواند یک تغییر دهنده بازی برای شما باشد.

از طرف دیگر ، اگر نرم افزار حسابداری رایگان که در آن عضو شده اید ، به روزرسانی تدریجی ویژگی های اصلی را ارائه می دهد ، این ممکن است موردی باشد که باید به آن توجه کنید. برخی از شرکت ها بازخورد کاربران را بسیار جدی می گیرند و برای به روزرسانی کلیه ویژگی ها ، به روز رسانی های مداوم را منتشر می کنند.

ویژگی های امنیتی و کنترل دسترسی: از آنجا که این یک مجموعه نرم افزاری حسابداری است ، می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که لایه ای از امنیت در دسترس بوده است....

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری رایگان, نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 150 تاريخ : ساعت:

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی

نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری به مشاغل کمک می کند تا فرایندهای مدیریت مالی را ساده سازی و به صورت خودکار انجام دهند ، از سوابق دقیق و افزایش راندمان عملیاتی در طی فرآیندهای تکراری مانند صورتحساب و آشتی اطمینان حاصل کنند.

 

محصولات حسابداری از نظر پیچیدگی و کارایی متفاوت هستند. بسیاری از راه حل ها برای استفاده توسط شرکت هایی با اندازه مشخص بهینه شده است. بسته به مقیاس محصول ، نرم افزار حسابداری می تواند شامل ویژگی هایی برای پردازش حقوق و دستمزد ، صورتحساب ، آشتی ، مدیریت قبض و هزینه و گزارشگری مالی باشد. علاوه بر این ، برخی از راه حل های حسابداری شامل ویژگی های خاص صنعت مانند حسابداری پروژه برای شرکت های خدمات حرفه ای یا حسابداری صندوق برای سازمان های غیرانتفاعی است.

 

حسابداری همچنین می تواند یک ماژول یا سیستم های ERP تجاری باشد. ادغام با راه حل های نقطه برای حسابداری - مانند اتوماسیون AP ، بودجه ریزی و پیش بینی یا مدیریت پول نقد - نیز ضروری است. سرانجام ، نرم افزار حسابداری داده ها را با راه حل های پرداخت یا نرم افزار بانکی مبادله می کند.

 

برای واجد شرایط بودن برای ورود به گروه حسابداری ، یک محصول باید:

 

دفترچه راهنمای کلی شرکت و نمودار حساب ها را حفظ کنید

ویژگی هایی را برای خودکار سازی حساب های دریافتنی و صورتحساب ارائه دهید

حساب های کاری قابل پرداخت را برای سفارشات پردازش پرداخت و خرید به صورت خودکار انجام دهید

به کاربران اجازه دهید برای تنظیم معاملات و مانده های حساب ، مطالب ژورنالی ایجاد کنند

پیگیری هزینه ها و درآمدها و همچنین تعیین سودآوری محصولات و خدمات فروخته شده توسط شرکت

مدیریت پول نقد ، حساب های بانکی و روش های پرداخت (چک ، کارت اعتباری ، ACH و غیره)

در پایان هر دوره حسابداری به کاربران نزدیک به روند نزدیک مالی کمک کنید

گزارش های استاندارد مانند صورت های مالی و داشبورد را برای ردیابی KPI های مالی تحویل دهید

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری شرکتی, نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 145 تاريخ : ساعت:

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری برای صنعت خدمات

1. مدیریت پروژه

حساب های پروژه یا کل صنعت شما می توانند در Reach Accountant حفظ شوند. از هزینه ها گرفته تا پیشرفت کار ، خدمات ، نوع خدمات و غیره. می توانید همه موارد را با Reach کنترل کنید زیرا این امکان را به شما می دهد تا هنگام گرفتن حساب کاربری خود ، آن را ساده نگه دارید. پروژه شما آسانتر می شود و خدمات شما با همه موارد تحت کنترل رضایت بخش تر می شوند.

صورتحساب
یک فاکتور حرفه ای را با آرم و برچسب خود در آن قرار دهید و همچنین آن را از بین 20 نوع فاکتور مختلف انتخاب کنید. هنگامی که صورتحساب انجام شد ، به طور خودکار به فاکتورهای Reach تبدیل می شود.

مدیریت هزینه
مدیریت هزینه برای هر صنعتی مهم است زیرا در یک تجارت هرچه بهتر هزینه های خود را مدیریت کنید ، تجارت شما بهتر خواهد بود. برای بهبود شغل خود به نرم افزاری نیاز دارید که بتواند تمام هزینه های شما را که در تجارت شما اتفاق می افتد ردیابی کنید. رسیدن به شما هشدار می دهد در مورد تمام هزینه های خود را و شما نمی خواهید از بودجه خود را ترک کنید.

حسابداری
Reach اطمینان حاصل می کند که حساب های شما با امنیت سطح بانکی ایمن بوده و تمام حساب های شما را در ابر ذخیره می کند. این امکان را به شما می دهد تا از هر مکانی به همه حساب های خود دسترسی داشته باشید اما دسترسی محدودی برای دیگران در صنعت خود دارید. حساب های شما مهم نیست که چه اندازه می توانند در Reach با یک نظم بسیار منظم حفظ شوند و همه جزئیات را می توان در حساب خود نگه داشت ، بنابراین باید به همه چیز در تجارت خود توجه کنید. (برای امتحان دستیابی به نرم افزار حسابداری ، 15 روز به صورت رایگان روی حسابداری کلیک کنید)

مدیریت موجودی
تمام مشاغل با مشکل سهام مواجه هستند و نیاز به یک ساعت دقیق در مورد موجودی دارند. Reach اطمینان حاصل می کند که نسبت به موارد مورد استفاده و میزان باقی مانده اقلام موجود در فروشگاه خود هشیار هستید. شما می توانید مقدار کالای خود را وارد کنید و بعد از هر صورتحساب Reach موارد باقیمانده موجودی خود را به روز کنید تا به شما هشدار داده شود که چه موقع سهام خود را پر کنید.

پیام رسانی انبوه
به روزرسانی های مربوط به هرگونه تغییر در کار یا پروژه های خود می توانید با استفاده از پیام های فله ای از Reach Accountant به راحتی به کارکنان خود ارسال کنید. یا وقتی پروژه در حال انجام است ، مشتری خود را در مورد پیشرفت به روز کنید یا پیام ها و پیشنهادات رزرو و غیره را با یک بار ارسال به مشتریان و مشتریان خود ارسال کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

مدیریت رهبری
به راحتی هدایتهای خود را از اسناد google به Reach انتقال دهید و آنها را به راحتی از یک نرم افزار مدیریت کنید. حساب های ایمیل شما را می توان در Reach همگام سازی کرد ، بنابراین لازم نیست وارد حساب های زیادی شوید و وقت تلف می کنید. به روزرسانی ها یا هرگونه نمایش داده شده از راهبریهای خود را در یک نرم افزار دریافت کنید.

برنامه تلفن همراه
همانطور که گفته شد Reach Accountant از هرجای دیگر قابل دسترسی است بنابراین می توانید برنامه ای از این نرم افزار را نیز بارگیری کنید. بنابراین حمل و نقل آن با شما در هر کجا آسانتر می شود و  نرم افزار حسابداری خدماتی هوشمند نوین همه به روزرسانی های خود را در زمان واقعی دریافت می کنید. همچنین دسترسی به شما امکان ردیابی کارمندان و کار آنها را می دهد. افراد هر بخش نیز می توانند برنامه های خود را برای دسترسی به حوزه کاری خود داشته باشند. بیشتر بخوانید

 

چرا رسیدن؟

برای آسان تر کردن کار و رضایت بخشیدن به خدمات ، یک تلاش مداوم بوده است. و نرم افزارهایی از جنس های مختلف باعث شده اند تا جایگاه خود را در بازار به دست بیاورند تا یک تجارت بهتر و پیشرفت کند.

اما در حین انتخاب یک نرم افزار برای صنعت خدمات ، باید بتواند تمامی ضروریات آن نوع صنعت خاص را برطرف کند و انتخاب باید از بهترین نرم افزار حسابداری برای صنعت خدمات موجود باشد.

نرم افزار Reach Accountant به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری در صنعت خدمات پیشنهاد می شود. از آنجا که کار شما را به کارهای ساده تری تقسیم می کند و کل پروژه را با پیگیری هزینه های آنها ، پیشرفت کار مدیریت می کند و سود آنها را نیز ردیابی می کند. دستیابی به شما امکان می دهد تا چشم به همه مشاغل مهم داشته باشید تا بتوانید آن را از نردبان ارتقاء دهید.

برای تماس با ما در مورد هرگونه شک و تردید یا هرگونه سؤالی از طریق تماس با ما کلیک کنید

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری خدماتی, نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 190 تاريخ : ساعت:

فرآیند تولید خود را تجزیه و تحلیل کنید - و آن را بهبود بخشید
با استفاده از این مراحل حسابداری ، می توانید از آنها فقط برای پیگیری امور مالی خود برای اداره امور مالیاتی استفاده کنید. همچنین می توانید از آنها استفاده کنید تا دریابید که کسب و کار شما چگونه کارآمد است - و تغییراتی ایجاد کنید تا این روند حتی بهتر نیز انجام شود. برخی از انواع متداول آنالیز عبارتند از:

تجزیه و تحلیل هزینه
یک مرور کلی. هزینه ها را برای هر دوره ای که تعریف می کنید تجزیه و تحلیل کنید. عالی برای دیدن آنچه را که می خرید و چگونه تغییرات قیمت ورودی بر هزینه و سود محصول تأثیر می گذارد.
تجزیه و تحلیل محدودیت
با شناسایی تنگناها - کندترین قسمت مراحل تولید ، ببینید که تجارت شما در کجا برگزار می شود. تنگناها را گسترده تر کرده و سرعت تولید باید افزایش یابد.
آنالیز حاشیه یا آنالیز سودآوری
دریابید که چقدر سود خود را در هر محصول (یا هر کانال توزیع ، هر مشتری ، هر خط محصول و غیره) کسب می کنید. مفید ، اما با تجزیه و تحلیل محدودیت که دقیق تر به نظر می رسد جایگزین شده است.
تجزیه و تحلیل واریانس
بودجه شما چقدر بود؟ و واقعاً چقدر هزینه کردید؟ تجزیه و تحلیل واریانس تفاوت را پیدا می کند و به شما کمک می کند تا دلیل وجود آن را بررسی کنید.
تصفیه بودجه
روش های تجزیه و تحلیل فوق به شما کمک می کند تا بودجه خود را برای نرم افزار حسابداری تولیدی بعدی تصفیه کنید ، اگرچه باید اطلاعات دقیق تری برای برنامه تولید را نیز در نظر بگیرید.

حسابداری می تواند فایده ای داشته باشد ، نه کاری ساده
همانطور که مشاهده می کنید ، حسابداری برای ساخت چیزی بیش از ثبت شماره ها است. با استفاده از نرم افزار درست تولید حسابداری ، چشم اندازی تازه و با ارزش را در مورد نحوه کار تجارت خود به دست می آورید. به عنوان ابزاری برای تجزیه و تحلیل و اصلاح روش کار خود به آن نگاه کنید.

به یاد داشته باشید ، تخصص شما احتمالاً در زمینه ساخت است نه حسابداری. بنابراین از درخواست کمک نترسید. یک حسابدار با تجربه یا یک متخصص مالی دیگر پیدا کنید. قبل از استخدام با آنها مصاحبه کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها به طور کلی تولید و کار شما را بطور کلی درک می کنند.

با داشتن سیستم های حسابداری مناسب برای کار تولیدی خود ، می توانید فرآیندهای خود را بهینه کنید. این به شما کمک می کند تا پردرآمدترین خطوط محصول و مشتریان خود را شناسایی کرده و بودجه خود را بهبود بخشید - این به رشد اقتصادی شما کمک می کند.

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری تولیدی, نرم افزار حسابداری , نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 173 تاريخ : ساعت:

نرم افزار حسابداری چیست؟
نرم افزار حسابداری نسخه الکترونیکی دفترچه راهنمای حسابداران است. درآمد ، هزینه ها ، دارایی ها و بدهی ها همه به صورت دیجیتالی ثبت و ردیابی می شوند تا تصویر کاملی از سلامت مالی شغلی شما حفظ شود این فناوری می تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد و ویژگیهای بی شماری را بر اساس نیاز یک تجارت یا صنعت خاص ارائه دهد. با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق سیستم های حسابداری ویژگی ها و عملکردهای مشابهی دارند. بهترین نرم افزار حسابداری مشاغل را با فرآیندی از قبیل حقوق و دستمزد ، حساب های قابل پرداخت و حساب های دریافتنی کمک می کند.

مدیریت دارایی
در حالیکه برای مشاغل بدون دارایی های سرمایه گرانقیمت مانند ماشین آلات تولید ، وسایل نقلیه و یا اشکال دیگر دارایی ، کارخانه و تجهیزات (PP&E) از اهمیت کمتری برخوردار است ، ردیابی الکترونیکی و تحقق هزینه های استهلاک برای دارایی های مادی یک شرکت عملکرد اصلی اکثر سیستم های حسابداری است.

آشتی بانکی
نکته اصلی در خودکار سازی بیشتر عملکردهای حسابداری شما این است که نرم افزار خود را مستقیماً با موسسه مالی خود متصل کنید. این به شما امکان می دهد تراکنش های خود را با سوابق بانکی خود برای حساب های اعتباری ، چک یا پس انداز شرکت خود سازگار کنید. بیشتر سیستم ها شامل گزارش های از پیش ساخته شده برای بسته شدن پایان ماه و پایان سال هستند.

مدیریت پول نقد
گرچه امروزه بسیاری از مشاغل با مدیریت نقدی کمتری - یا به هیچ وجه - مدیریت وجه نقد یا معادل های نقدی شرکت شما عملکرد اصلی کل سیستم های حسابداری هستند و برای تهیه گزارش بیانیه استاندارد جریان های نقدی ضروری هستند. بسیاری از سیستم های حسابداری همچنین با تبدیل معاملات خارجی به ارزی که از تجارت شما استفاده می کنند ، مدیریت چندین ارز را ساده می کنند.

حسابداری دپارتمان
اکثر سیستم های حسابداری بهترین نژاد پشتیبانی از ضبط معاملات در چندین دفتر ، شعبه یا بخش را ارائه می دهند. این به شما امکان می دهد تا هر زیرمجموعه را به عنوان موجودیت خود بر روی کاغذ رفتار کنید ، اما در عین حال یک دیدگاه جامع برای اهداف مالیاتی و / یا گزارشگری حفظ کنید

مدیریت هزینه
علاوه بر پیگیری هزینه های مشاغل شما از طریق حساب های قابل پرداخت ، بیشتر راه حل های حسابداری یک منطقه جداگانه برای پیگیری هزینه های کارمندان و بازپرداخت های کارکنان ارائه می دهند. این شامل توانایی همسان سازی هزینه ها با پروژه های مختلف و / یا بودجه دپارتمان است.

انطباق مقررات
بیشتر فروشندگان حسابداری ویژگی هایی را ارائه می دهند که به کاربران کمک می کند تا مطابق با الزامات مختلف دولتی ، مانند GAAP ، Sarbanes-Oxley و GDPR ، را حفظ کنند.

گزارش نویسی
علاوه بر ثبت معاملات الکترونیکی ، تنها دلیل قابل ذکر در خرید نرم افزار حسابداری ، تهیه گزارش خودکار برای صورتهای سود ، سود و زیان ، اظهارنامه مالیاتی در فروش و غیره است.

بودجه و پیش بینی
بحرانی برای شرکت آینده نگر ، ابزارهای بودجه ریزی و پیش بینی به شرکت ها بینش درآمد و عادت های خرج گذشته خود را می دهد تا به آنها در استفاده بهتر از منابع خود و برنامه ریزی برای موفقیت مالی آینده کمک کند. ابزارهای حسابداری برتر می توانند از داده های سوابق مالی استفاده کنند تا بینش های هوشمندی را کسب کنند که به طور دقیق درباره پتانسیل درآمدی یک شرکت قضاوت کند. این ابزارها به تیمهای سطح C و فروش اجازه می دهد اهداف درآمد بهتری را ایجاد کنند.

با گذشت زمان، دامنه حسابداری چنان وسعت یافته است که ارائه تمام خدمات آن تحت عنوان یک نرم افزار حسابداری امکان پذیر نیست. ما در سیستم هوشمند نوین سعی در ارائه نرم افزاری یکپارچه داشته‌ایم، که بتواند در حوزه‌های مختلف حسابداری اعم از صنعتی، بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و … به طور جامع بخش قابل توجهی از نیاز کاربران را در برگیرد. در این مطلب به توضیح نرم افزار حسابداری صنعتی (Industrial Accounting Software) می‌پردازیم.

مدیریت زمان و هزینه
ویژگی های مدیریت زمان و هزینه برای جبران خطاهای مربوط به حقوق و دستمزد و حسابداری با حرکت دادن برگه های کاغذ به ابر و سیستم های دیجیتال بسیار طولانی پیش می روند. نرم افزار Time Time بر اساس داده های ورودی / خروجی ساعت کارمند ، زمان سنج های دیجیتال تولید می کند. این داده ها بلافاصله جمع آوری شده و به سیستم حسابداری حقوق و دستمزد ارسال می شوند و احتمال بروز خطاهای ورود و کل مبلغ زمانی را که حسابداران حقوق و دستمزد برای ورود داده ها صرف می کنند ، کاهش می یابد.

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : https,www,hnovin,com, هوشمند نوین, نرم افزار حسابداری, نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 139 تاريخ : ساعت:

حسابداری و امور مالی - کارآفرین مشاغل - صاحب مشاغل - مهارتهای تجاری - پشتیبانی مالی

این که آیا مشاغل جدیدی را شروع می کنید یا قبلاً به خوبی تأسیس کرده اید ، ضروری است که در بالای منابع مالی خود بمانید. اما اگر دوست ندارید فاکتورهای خود را ردیابی کنید و ساعت ها وقت خود را برای گرفتن حساب خود اختصاص دهید ، ممکن است نیاز به پشتیبانی داشته باشید. خوشبختانه ، کمک در دست است!

این مقاله به بررسی دقیق تری می پردازد که آیا شما نیاز به استخدام حسابدار دارید. همچنین آنچه را که نرم افزار حسابداری در دسترس است ، به شما کمک می کند تا بتوانید آن منابع مالی مخوف را برای مدیریت آنها مهیا کنید.

آیا به عنوان یک تجارت تجاری تنها به یک حسابدار احتیاج دارم؟
اولین گزینه ای که ممکن است شما به عنوان یک تجارت تجاری تنها در نظر بگیرید ، جستجوی مشاوره یک حسابدار است. یک حسابدار می تواند به شما کمک کند تا حساب های خود را ثبت کنید و روی اظهارنامه مالیاتی کار کنید. آنها حتی ممکن است بتوانند به شما در شناسایی هرگونه فرصت کاهش هزینه کمک کنند و شما را با برنامه ریزی مالی پشتیبانی کنند. با این حال ، آنها با هزینه ای همراه می شوند. هزینه حسابدار بسته به خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود اما می تواند تقریباً از 200 دلار تا 300 دلار در ساعت باشد.

خصوصیات نرم افزار حسابداری بازرگانی
یکی از مهمترین خصوصیات نرم افزارهای حسابداری خوب برای معامله گران روز، این است که این نرم افزار قادر به محاسبه دقیق میزان مالیات قابل پرداخت وپرداخت شده شما باشد.

خصوصیات نرم افزار حسابداری بازرگانی
یک بسته نرم افزاری حسابداری خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:
نرم افزار باید دارای توابع ویرایش جامع باشد. اقدامات شرکتی مانند تقسیم سهام، تغییر در تیکت، تعدیل مبانی هزینه و پیچیده باید به طور کامل ثبت شود. نرم افزار حسابداری باید مجموعه ای کامل از توابع ثبت، نگهداری و ویرایش را داشته باشد.
در حالت ایده آل، نرم افزار حسابداری شما باید ویژگی هایی برای محاسبه تجارت و تجزیه و تحلیل عملکرد داشته باشد. تجارت سودآور شامل تجزیه و تحلیل و درک روندها، استراتژی ها و عملکرد است. یک محصول نرم افزاری حسابداری مناسب برای معامله گران روز حرفه ای باید دارای ابزارهای موثر در کارکردهای تجاری و ابزارهای تحلیل عملکرد باشد.

اگر با پول در تجارت خود احساس اطمینان دارید یا به دنبال مدیریت اصلی هستید ، ممکن است بخواهید سکه های خود را پس انداز کنید و از بسیاری از گزینه های نرم افزار حسابداری تنها معامله گر موجود استفاده کنید.

از چه نرم افزار حسابداری معامله گر تنها باید استفاده کنم؟
گزینه های مختلف نرم افزار حسابداری معامله گر متفاوت وجود دارد. در اینجا گزیده ای از بهترین نرم افزارهای حسابداری برای تاجران تنها است:

1. نرم افزار Xero
Xero در حال حاضر بیش از 2 میلیون مشترک دارد و اغلب در بهترین لیست بهترین نرم افزار حسابداری در صدر لیست ها قرار دارد. این ایده آل برای معامله گران تنها است زیرا می توانید فاکتورهای حرفه ای و حرفه ای ایجاد کنید ، صورتحساب پرداخت کنید ، تصویری به روز از امور مالی خود به همراه موارد دیگر دریافت کنید. از آنجا که این نرم افزار آنلاین است و یک برنامه در آن وجود دارد ، می توانید منابع مالی خود را به سرعت در هر زمان و هر کجا که هستید بررسی کنید. اگر مطمئن نیستید که آیا Xero ابزاری مناسب برای شما است ، آزمایش 30 روزه رایگان آنها را امتحان کنید.

2. نرم افزار حسابداری موج
اگر با بودجه سخت کار می کنید ، Wave Accounting یک انتخاب عالی است زیرا کاملا رایگان است! این یک تجارت تجاری تنها مناسب است زیرا می توانید حساب بانکی خود را متصل کنید ، هزینه ها را مدیریت کنید و همه چیز را برای زمان مالیات آماده کنید. استفاده از آن ساده و ساده برای تنظیم یک حساب کاربری است ، بنابراین می توانید به هیچ وجه کنترل امور مالی خود را پس بگیرید.

3. نرم افزار Intuit QuickBooks
QuickBooks برای ردیابی مسافت پیموده شده ، ذخیره کردن رسید ، ارسال نقل قول به علاوه موارد دیگر بسیار مفید است. ویژگی هایی که به آنها دسترسی خواهید داشت بستگی به بسته خاص شما برای پرداخت هزینه دارد ، بنابراین لیست ویژگی ها را کاملاً بررسی کنید تا تصمیم بگیرید کدام پکیج برای شما بهتر است.

4- نرم افزار Sage Business Cloud Accounting
Sage Account Cloud Accounting تمام ویژگی های مورد نیاز برای مدیریت مؤثرتر امور مالی را در اختیار شما قرار می دهد. این خدمات ، از ایجاد فاکتورها ، تهیه گزارش و اتصال حساب شما با بانک شما ، کلیه خدمات استاندارد را ارائه می دهد. شما به یک برنامه تلفن همراه رایگان نیز دسترسی خواهید داشت تا بتوانید منابع مالی خود را از هر کجا مدیریت کنید. اکنون از آزمایش 35 روزه استفاده کنید تا این کار را برای خودتان انجام دهید.

5- نرم افزار Reckon One
کلیه مقدمات ، مانند رسید و بودجه را مدیریت کنید. گزارش های روشنگری را در مورد امور مالی خود مشاهده کنید ، معاملات بانکی را به راحتی آشتی دهید ، به علاوه موارد دیگر. این ویژگی ها بسته به سطح بسته ای که انتخاب می کنید متفاوت است ، اما می توانید با آزمایش رایگان 30 روزه هر ویژگی را امتحان کنید. همچنین هنگام ثبت نام در دوره های حسابداری و امور مالی Open College ها ، به Reckon One نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

برای انتخاب یک نرم افزار مناسب حسابداری معامله گر ، اطمینان حاصل کنید که ویژگی های مورد نیاز خود را به وضوح درک کرده اید. در مرحله بعد ، در بودجه خود روشن باشید ، زیرا بسته های ابزارهای فوق می توانند کاملاً متفاوت باشند. به علاوه ، فراموش نکنید که قبل از خرید با آزمایش های رایگان که توسط هر شرکت ارائه می شود ، امتحان کنید.

 

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری, نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 137 تاريخ : ساعت:

Tradogram یک ابزار ضروری برای هر تجارت ساختمانی است زیرا به شما امکان می دهد فرآیندهای مختلف خرید را در پروژه های خود مدیریت کنید. این بسیاری از کارهای خرید را خودکار می کند که خطاها را به حداقل می رساند. این پلت فرم خرید الکترونیکی ، کل مراحل تهیه شما را برای ارائه کنترل کامل بر هر مرحله ، ساده تر می کند. با استفاده از برنامه ، می توانید به راحتی با تهیه کنندگان خود در ارتباط باشید و از داشتن کلیه کالاها ، خدمات و مواد مورد نیاز هر پروژه بدون هزینه اضافی اطمینان حاصل کنید.

این نرم افزار همچنین شامل ماژول های مدیریت فروشنده و تأمین کننده است که به شما امکان می دهد با گذشت زمان نظارت و حتی ارزیابی عملکرد آنها را انجام دهید. با استفاده از ویژگی مدیریت سفارش داخلی ، می توانید بدون نیاز به برنامه دیگری ، کلیه سفارشات فروش ورودی و جریان های نقدی خروجی را مدیریت کنید. علاوه بر این ، ابزار مدیریت قرارداد به شما امکان مشاهده کلیه هزینه ها و هزینه ها در کل چرخه عمر قرارداد را می دهد.

سناریو
با آزمایش رایگان آنها Tradogram را امتحان کنید

بازدید از وب سایت
امتحان رایگان
چرا Tradogram را برای تجارت خود انتخاب می کنید؟
جریان کار کل خرید خود را ساده کنید. Tradogram عملیات خرید خود را با مصوبات مجتمع ، مجوزهای کاربر ، بودجه بندی ، مدیریت موجودی و موارد دیگر ساده می کند.
مدیریت خرج قوی در یک بستر. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا کنترل كنندگان مالی ، قراردادها ، هزینه ها و سفارشات خود را مدیریت و پیگیری كنید.
بهبود فرآیندهای خرید خود با TCO. این کنترل شما را بر کل هزینه های مالکیت ، که محصولات و تأمین کنندگان را تجزیه و تحلیل می کند ، بهبود می بخشد ، بنابراین شما همیشه بهترین ارزش را کسب می کنید.
مروری بر مرور سنتی

بیشتر بخوانید
10. AvidXchange
داشبورد AvidXchange

AvidXchange یکی دیگر از بسترهای خرید است که روند خرید به پرداخت شما را ساده تر می کند. این برنامه برای سرعت بخشیدن به کل جریان کار شما طراحی شده و در عین حال اطمینان حاصل می کند که هیچ چیزی را از دست نمی دهید. نرم افزار مبتنی بر وب مراحل بسیاری از مراحل شما را اتوماسیون می کند که باعث می شود اشتباهات در سفارشات و خریدها از بین برود. این بدان معناست که دیگر نیازی به نگرانی در مورد بودجه خود ندارید.

سیستم مورد نیاز برای خریدهای منظم شما را ایجاد می کند ، که کارهای دستی مستعد خطا را از بین می برد. شما به راحتی می توانید محصولات یا مواردی را که سفارش داده می شود ، تاریخ یا فراوانی معامله ، تأمین کننده و کارکنان مسئول تهیه را تنظیم کنید. AvidXchange بطور خودکار سفارش را به تهیه کننده شما ارسال می کند و پس از پردازش سفارش ، فاکتور به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می شود.

چرا AvidXchange را برای تجارت خود انتخاب می کنید؟
کنترل کامل هزینه با سفارشات خودکار. سیستم سفارشات منظم شما را با استفاده از نیازمندی ها ، که مانع از هدر رفت اضافی می شوند ، خودکار می کند.
آشتی آسان فاکتور این پلتفرم شامل یک ماژول مدیریت فاکتور است که بطور خودکار فاکتور را با سفارش خرید مربوطه مطابقت می دهد ، بنابراین هرگز گم نمی شوید.
دید فرآیند خرید بهبود یافته است. با نگه داشتن سابقه ای جامع از کلیه سفارشات و معاملات خود می توانید به راحتی هزینه های خود را کنترل کرده و کل تاریخ خود را مرور کنید.
بررسی دقیق AvidXchange

بیشتر بخوانید
11. هزینه Zoho
داشبورد هزینه Zoho

Zoho Expense بخشی از راه حل های خانواده Zoho است که به شما امکان می دهد هزینه های خود را کنترل و کنترل کنید. این کار بسیاری از عملیات مربوط به هزینه را خودکار می کند و در نتیجه گردش کار کارآمدتری انجام می شود. این سیستم به شما امکان می دهد معاملات را به سرعت ضبط کنید. رسید و رسیدهای کارت اعتباری شما نیز به صورت خودکار به سوابق هزینه تبدیل می شود که می توانید آنها را گروه بندی و دسته بندی کنید. علاوه بر این ، شما می توانید فقط با یک کلیک گزارش تولید کنید.

به راحتی می توانید هزینه‌ها و محدودیت هزینه‌ها را براساس خط مشی شرکت خود کنترل کنید. داشبورد کاربر پسند به سرعت خلاصه زمان واقعی را نشان می دهد که وضعیت هزینه های مختلف را تشریح می کند. علاوه بر این ، می توانید به راحتی هزینه جدید یا گزارش جدید را درست روی داشبورد ایجاد کنید. همچنین می توانید رسیدها را برای تولید ورودی های جدید بکشید.

چرا Z22 هزینه برای ساخت و ساز خود انتخاب می کنید؟
ورودی های هزینه جدید را خودکار کنید. لازم نیست به طور دستی تمام جزئیات را وارد کنید زیرا سیستم رسید و صورتهای کارت اعتباری را به گزارش هزینه تبدیل می کند. تنها کاری که باید انجام دهید بارگذاری یا وارد کردن این اسناد است و نرم افزار بقیه را انجام می دهد.
با معاملات کارت اعتباری خود همگام شوید. هنگامی که کارت اعتباری خود را به سیستم عامل پیوند می دهید ، معاملات به صورت خودکار همگام سازی می شود و ورودی های جدیدی ایجاد می کند.
گزارشها را به سرعت تولید کنید. از آنجا که تمام اطلاعات مربوط به هزینه را در یک مکان دارید ، می توانید فقط با یک کلیک یک دکمه ، گزارش تهیه کنید.
بررسی دقیق هزینه های Zoho

نرم افزار حسابداری پیمانکاری مناسب چه مشاغل و کسب و کارهایی است؟


نرم افزار حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین، ابزارهای مدیریت مالی را اغلب، در اختیار شرکت‌های پیمانکاری و کارگاه های ساختمانی قرار می‌دهد ومتناسب با نیاز‌های متفاوت پیمانکاران، دارای پکیج های متفاوتی است. مواردی از قبیل ثبت هزینه‌های پروژه، کنترل موجودی انبار مصالح و مواد اولیه، اعلام سررسید چک ها، حقوق و دستمزد، حساب های قابل پرداخت و دریافتی، قراردادها و گزارش های حسابرسی از جمله مواردی است که در سیستم نرم افزار پیمانکاری هوشمند نوین قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید
12. ثبت نام کنید
داشبورد SighRequest

SignRequest یک سیستم امضای الکترونیکی است که امضای اسناد را از طریق امضای دیجیتالی قانونی خود امکان پذیر می کند. به این ترتیب ، می توانید در مواد و فرآیندهای لازم برای دستیابی به اسناد فیزیکی ، وقت و هزینه کنید. نه تنها این ، از آنجا که گردش کار به دلیل پردازش و تصویب سریعتر بهبود می یابد ، همچنین بر خط پایین شما نیز تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

از طریق سیستم ، دیگر نگرانی نخواهید داشت اگر شرکتی فرعی یا مهندسین خارج از سایت که نیاز به امضای اسناد دارند ، در مکانی دور افتاده باشند. آنها با خیال راحت می توانند

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری پیمانکاری 1399, نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 154 تاريخ : ساعت:

اهمیت استفاده از سیستم حسابداری فروشگاهی

اهمیت استفاده از سیستم حسابداری فروشگاهی

موفقیت هر کسب و کاری وابسته به فروش مناسب محصولات، خدمات شایسته و همچنین پاسخگویی سریع و منعطف با نیاز مشتریان می باشد، نرم افزار نوین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با اشراف کامل به انبار و هزینه های کالاهای موجود، خرید و فروش مطلوبی داشته باشید؛ همچنین، موجب جلوگیری از هدر دادن زمان، کاهش هزینه های اضافی، افزایش بهره وری و یکپارچه سازی سیستم مالی می‌گردد.

ویژگی های نرم افزار فروشگاهی هوشمند نوین

یکی از بهترین و مهمترین قابلیت های نرم افزار هوشمند نوین، طراحی ساده، آسان و استاندارد به همراه جزئیات دلخواه مشتری و دارا بودن محیط گرافیکی زیبا به منظور جلوگیری از خستگی، در برابر استفاده مکرر از نرم افزار، توسط کاربران و حسابداران می‌باشد.

ویژگی های نرم افزار فروشگاهی هوشمند نوین
• آلارم تاریخ انقضا محصولات
• تعيين چند قيمت براي يك كالا
• چاپ اتيكت قيمت براي تمام كالاها
• قيمت گذاري اتوماتيك و دستي
• گزارشات سريع و متنوع
• امكان تعريف و چاپ باركد به صورت كاملا اتوماتيك
• امكان فروش منفي و اصلاح موجودي به صورت اتوماتيك .
• تعيين سقف سفارش
• ثبت اسناد حسابداری مانند درآمد، هزینه، پرداخت و دریافت به صورت اتوماتیک
• صدور فاكتورهای خرید و فروش و مرجوعی ها
• نمایش موجودی تعدادی و ریالی و گردش کالا
• لینک با دستگاه کارت خوان و سیستم پوز
• تهيه پرينت فاكتور به صورت فيش پرينت
• ارائه دسترسی های دلخواه مدیران و کاربران
• تنظیم بخش های مختلف برنامه
• ثبت مشخصات اشخاص به صورت کامل
• امکان ارسال پیامک به مشتریان جهت اطلاع از آخرین مانده حساب
• اعلام سررسید چک
• قابلیت استفاده چند کاربر هم زمان
• ارائه گزارشات فصلی جهت ارائه به دارایی به همراه گزارشات متنوع و جامع
• ارائه انواع تخفیفات
• فروش سريع كالاهاي بدون باركد
• ثبت تمام عملكرد صندوقداران
• اخطار در مورد كالاهايي كه با ضرر يا سود كم در حال فروش هستند
• جستجو هوشمند تمامي فاكتور هاي خريدو فروش به ازاء كالا، انبار، خريدار، كاربر صندوقدار و…..
• ثبت اسناد خريد, فروش و مرجوعی ها
• انبار، انبار داري و انبار گرداني
• ثبت انواع هزينه ها , در آمدها و ضایعات
• گزارش سود و زیان
• ثبت اسناد به دو حالت اتوماتیک و دستی
• ترازنامه منطبق با استانداردهای حسابداری و گزارشات امور مالي و حسابداري

بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی چه ویژگی هایی دارند؟
در کسب و کارهای فروشگاهی قبل از خرید نرم افزار حسابداری باید سوالاتی را از خود پرسید تا بتوانید نیاز دقیق خودتان را شناسایی و منطبق با نیازتان به دنبال انتخاب نرم افزار مناسب برای فروشگاهتان باشید.
گستردگی فروشگاهتان به چه اندازه می باشد و یا قصد گسترش کسب و کار خود را تا چه حدودی دارید؟
چه سخت افزارهایی را در فروشگاهتان دارید و سازگاری نرم افزار با سخت افزارهای شما وجود دارد یا خیر؟
افزایش سرعت عملیات خرید و فروش چه تاثیری برروی کارتان می گذارد؟
کنترل موجودی فروشگاهتان تا چه حد می تواند به سودآوری شما کمک کند؟
و...
 
بهترین نرم افزار حسابداری
 
پاسخ دادن به این قبیل سوالات نه تنها صاحبان فروشگاه ها را راهنمایی می نماید تا با خرید یک نرم افزار مناسب برای فروشگاه خود، نیازهای شناسایی شده خود را پاسخ دهند بلکه می تواند حجم کار قابل انجام را به صورت چشم گیری کاهش دهد.
 
نکاتی که باید در خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای فروشگاهتان مدنظر قرار دهید:
منطبق با استانداردهای اداره مالیات و دارایی باشد و بتوانید در پایان هرفصل گزارشات فصلی را تهیه نمایید.
امکان اتصال به سخت افزارهای لمسی و غیرلمسی همانند صندوق فروشگاهی، صفحات لمسی، بارکدخوان، ترازوی وزنی، کارتخوان و ... را داشته باشد.
بتوانید واحدهای سنجش استاندارد را برای هر کالا تعریف نمایید.
سادگی در استفاده از نرم افزار را مدنظر قرار دهید تا بتوانید حتی با دانش اندک حسابداری به راحتی با نرم افزار کار کنید.
انجام تراکنش های مالی با سرعت بسیار بالا فراهم باشد تا بهره وری فروشگاه شما را بالا ببرد.
بتوانید تمامی اطلاعات چک های خود را به همراه هشدار موعد وصول آنها تعریف نمایید تا برنامه ریزی دقیقی برای چک ها و نقدینگی خود داشته باشید.
محاسبه مالیات و عوارض در فاکتور مشتریان به صورت اتوماتیک انجام شود.
امکان تفکیک کالاهای پرفروش و کم فروش فروشگاه وجود داشته باشد تا کالاهای سودآور را شناسایی نمایید.
گردش نقدینگی فروشگاه را کنترل کنید و گزارشات کاملی را تهیه نمایید.
و مهم تر از همه :
دریافت خدمات پشتیبانی سریع و با کیفیت میتواند از اتلاف زمان در صورت بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نماید.
حتما به سابقه و قدمت شرکت های نرم افزاری در هنگام خرید توجه فرمایید.

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار فروشگاهی, نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 161 تاريخ : ساعت:

جنبه های بسیاری از نرم افزار حسابداری وجود دارد که به تبدیل شدن آن به یک ابزار مفید کمک می کند. به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، مهم است که بدانید کدام ویژگی را باید جستجو کنید. بیشتر نرم افزار حسابداری آنلاین ویژگی های حساب های دریافتنی ، قابل پرداخت ، بانکی و گزارشگری را ارائه می دهد. برخی شامل ابزارهایی مانند مدیریت موجودی ، مدیریت پروژه ، ابزار ردیابی زمان و حقوق و دستمزد.

 

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی برای جستجوی نرم افزار حسابداری آورده شده است:

 

فید بانکی
این ویژگی نرم افزار را به حساب بانکی و کارتهای اعتباری شما متصل می کند تا روزانه معاملات خود را دریافت کنید. این باعث می شود زمان لازم برای بارگذاری دستی معاملات در سیستم صرفه جویی شود. همچنین به طور روزانه و به جای ماهانه ، به حساب های شما می پردازد. یک ویژگی خوراک بانکی در زمان واقعی می تواند به آشتی کمک کند ، به شما این امکان را می دهد تا به جای یک مصیبت ماهانه ، آن را به یک کار روزانه کوچک تبدیل کنید.

 

داشبورد
وقتی وارد حساب کاربری خود می شوید ، از یک داشبورد استقبال می شوید که نمای کلی از فعالیت حساب شما و معیارهای کلیدی مانند جریان وجه نقد ، سود و زیان ، مانده حساب ، هزینه ها ، حساب های قابل پرداخت و وصول و فروش را به شما نشان می دهد. برخی به شما امکان می دهند با تنظیم مجدد اطلاعات ، آنچه را که می بینید ، ابتدا شخصی سازی کنید.

 

صورتحساب آنلاین
اگر کسب و کار شما فاکتورها را ارسال می کند ، امکان ارسال ایمیل به آنها و پذیرش پرداخت های آنلاین به شما کمک می کند تا سریعتر پرداخت کنید. برخی از برنامه های نرم افزاری حسابداری با پردازنده های پرداخت شخص ثالث ادغام می شوند. دیگران نیاز دارند که شما از خدمات پردازش داخلی خود استفاده کنید. این یک امتیاز اضافی است که نرم افزار حسابداری همچنین می تواند به عنوان تولید کننده فاکتور خدمت کند.

 

صورت های تکراری
با استفاده از این ویژگی ، می توانید سیستم را برای تولید خودکار و ارسال فاکتورها برای تکرار هزینه ها ، مانند اشتراک ، برنامه ریزی کنید. می توانید انتخاب کنید که چند بار فاکتورها ارسال می شود - روزانه ، هفتگی ، ماهانه یا سالانه - و مشخص کنید که آیا تاریخ پایان صورتحساب وجود دارد یا خیر. تعداد بسیار کمی از برنامه های حسابداری که ارزیابی کردیم شامل عملکرد فاکتورهای مکرر است.

 

یادآوری پرداخت خودکار
این ویژگی به شما کمک می کند تا در مورد پرداخت های آتی و معوقه گذشته به مشتریان یادآوری کنید. برخی از آنها نمونه نامه الکترونیکی دارند که می توانید همانطور که هست استفاده کنید یا سفارشی سازی کنید. بعد از آنکه می خواهید یادآوری ارسال شود می توانید انتخاب کنید. برخی از برنامه ها به شما امکان ارسال ایمیل های تشکر از مشتری را پس از دریافت پرداخت های آنها می دهند.

 

آشتی بانکی
ابزارهای سازش هوشمند ، مسابقات احتمالی بین معاملات بانکی شما و صورتحسابها و فاکتورهایی را که وارد نرم افزار حسابداری کرده اید ، شناسایی می کند و در ساعتهای صرفه جویی در حساب های بانکی شما برای این اطلاعات صرفه جویی می کند. سپس می توانید مسابقات پیشنهادی را تأیید یا رد کنید. بهترین برنامه ها با هماهنگی حساب های خود و برخی از آنها شامل ابزار آشتی در برنامه های تلفن همراه آنها ، مسابقات بالقوه را نشان می دهد.

 

گزارش مالی
هر برنامه حسابداری می تواند گزارش های مالی ایجاد کند ، اما برخی از آنها اساسی تر از سایرین هستند ، و برخی از برنامه ها شما را ملزم به عضویت در یک برنامه دقیق برای گزارش های پیشرفته می کند. اگر به انواع خاصی از گزارش های مالی نیاز دارید ، می خواهید مطمئن شوید که آنها در برنامه نرم افزار گنجانده شده اند و برنامه ریزی شده خود را انتخاب کرده اید. گزارش های تفصیلی می تواند به شما در تفسیر بهتر داده های مالی برای تصمیم گیری آگاهانه در زمینه تجارت کمک کند.

 

برنامه های تلفن همراه
هر برنامه حسابداری و صورتحساب دارای یک برنامه تلفن همراه نیست ، اما بهترین آنها هستند. با این حال ، محدوده ای از قابلیت های برنامه های تلفن همراه وجود دارد. برخی فقط می توانند برای ردیابی هزینه ، رسیدی را ضبط کنند ، بعضی دیگر به شما امکان می دهند فاکتورها را ایجاد و ارسال کنید ، و برخی دیگر تقریباً همه ویژگی نرم افزار مبتنی بر وب را دارند. ارزش این را دارد که بررسی کنید آیا نرم افزاری که قصد خرید آن را دارید ، یک برنامه موبایل دارد یا خیر ، اگر چنین باشد ، چه ویژگی هایی در برنامه گنجانده شده است که به شما در مدیریت کسب و کارتان در دور بودن از دفتر کمک می کند.

 

ادغام
امکان اتصال نرم افزار حسابداری خود به سایر برنامه های تجاری که استفاده می کنید موجب صرفه جویی در وقت شما می شود ، زیرا لازم نیست که داده ها را از یک سیستم به سیستم دیگر انتقال دهید. حقوق و دستمزد ، پردازش پرداخت ، سیستم های POS و نرم افزار CRM تنها معدودی از انواع محبوب ادغام هستند که با نرم افزار حسابداری در دسترس هستند. ادغام با سیستمهایی که قبلاً از آنها استفاده می کنید همچنین باعث کاهش زمان آموزش برای کارکنانی خواهد شد که از این نرم افزار استفاده می کنند.

 

پیگیری ساعت های قابل پرداخت
اگر یک مشاور هستید یا شغل شما مشتریان را به صورت ساعت صورتحساب می دهد ، به نرم افزاری نیاز دارید که به شما امکان می دهد زمان خود را پیگیری و صورتحساب کنید و یا با برنامه ردیابی زمان که قبلاً از آن استفاده می کنید ادغام شود. این یک ویژگی مهم برای آزادکاران است.

 

مدیریت موجودی
اگر مشاغل خرده فروشی یا توزیع دارید ، به برنامه ای نیاز دارید که به شما کمک کند تا موجودی خود را ردیابی کنید و به سفارشات خرید کمک کنید برای به دست آوردن این ویژگی ممکن است نیاز به عضویت یک برنامه سطح بالا باشید. اگر به ویژگی های موجودی پیشرفته تری نیاز دارید ، به دنبال نرم افزاری باشید که با یک سیستم مدیریت موجودی اختصاصی ادغام شود.

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری, نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 160 تاريخ : ساعت:

بهترین نرم افزار حسابداری

آیا در فکر تهیه یک نرم افزار حسابداری هستید و نمی دانید از میان این همه نرم افزار حسابداری کدام را انتخاب کنید؟ امروزه نرم‌افزارهای حسابداری بسیاری در بازار وجود دارد که هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف‌هایی هستند که تعداد آن‌ها هم کم نیست؛ به طوری که هر شرکتی با کمترین امکانات و دانش، اقدام به ساخت و عرضه نرم‌افزار حسابداری در بازار زده است.

برخی از این نرم‌افزارها حسابداری بدون در نظر گرفتن تفاوت سیستم مالی و حسابداری کشور، از نسخه‌های خارجی الگوبرداری کرده‌ و برخی دیگر از شرکت‌های داخلی تقلید و صرفا هدفشان از ساخت محصول افزایش فروش و درآمد بوده و پس از برند شدن نامشان هیچ اقدامی نسبت به به‌روزرسانی و رفع عیوب نرم‌افزار حسابداری خود نمی‌کنند. همه عوامل ذکرشده باعث سردرگمی خریداران نرم‌ افزار حسابداری می‌شود. در این مطلب به منظور افزایش آگاهی شما برای خرید یک نرم افزار حسابداری خوب، به معرفی بهترین نرم افزار حسابداری می پردازیم.

نقاط قوت یک نرم‌افزار حسابداری خوب چیست؟

اگر بخواهیم نقاط قوت و ضعف نرم‌افزارهای حسابداری را بشکافیم مطمئناً به‌اندازه یک کتاب نکته وجود دارد که ما در این مطلب قصد بررسی نقاط قوت آن را داریم. ویژگی‌های خوب یک نرم‌افزار حسابداری عوامل زیادی بستگی دارد به طور مثال پشتیبانی خوب وهمیشه در دسترس بودن تیم پشتیبانی نرم‌افزار حسابداری بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که، در صورت بروز مشکل به ‌صورت ۲۴ ساعته بتوان با تیم پشتیبانی آن ارتباط برقرار کرد.

مورد دیگری که در نرم‌افزار حسابداری خیلی حائز اهمیت است، قدرت سرعت و پردازش نرم‌افزار حسابداری هست. از دیگر ویژگی های نرم افزارهای حسابداری خوب که خیلی اهمیت دارد، پله‌پله بودن یا به‌اصطلاح چند سطحی بودن کدینگ نرم‌افزار حسابداری است. ظاهر و زیبایی همیشه جزو موارد مهم در نرم‌افزار حسابداری بوده است. ظاهر بد نرم‌افزار باعث کسل شدن فضای کار شده و موجب بالا بردن ضریب خطا می‌شود. ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود این مورد به ‌ظاهر ساده را جدی بگیرید.

معرفی 12 نرم افزار برتر حسابداری

1- نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

گروه نرم افزار حسابداری هوشمند نوین از سال 1370 تاکنون یکی از اولین شرکت‌ها در امر تولید و عرضه نرم افزارهای مالی و حسابداری می‌باشد که منطبق با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز در این حوزه به فعالیت پرداخته است. این مجموعه با هدف بهره وری و بهینه‌سازی سیستم های مختلف، یکی از برترین تولید کنندگان نرم‌افزارهای در کشور می‌باشد. شرکت هوشمند نوین ارائه دهنده انواع نرم افزارهای حسابداری از قبیل نرم افزار حسابداری بین المللی، نرم افزار حسابداری بازرگانی، نرم افزار حسابداری شرکتی، نرم افزار حسابداری خدماتی، نرم افزار حسابداری صنعتی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری پیمانکاری، نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزار حسابداری استارتاپی است.

https://www.hnovin.com/

2- نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار

سپیدار، نرم افزار حسابداری معروف از شرکت همکاران سیستم است که با هدف پیاده سازی سیستم مالی مخصوص شرکت‌های کوچک و متوسط ایجاد شده است. این نرم افزار یکی از معروف ترین و قدیمی ترین‌های نرم افزارهای حسابداری در ایران می‌باشد که سالهاست حسابداران زیادی برای محاسبات شرکتی با آن سروکار دارند.

sepidarsystem.com

3- نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد

نرم افزار حسابداری آرین سیستم مناسب کسب و کارهای بزرگ شرکتی است. این شرکت با هدف حمایت از شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط، اقدام به تولید نرم افزار حسابداری شرکتی برای شرکت‌های تولیدی، پیمانکاری، بازرگانی و خدماتی کرده است. رابط کاربری حرفه ای، امکانات و آنالیزهای تخصصی، مشتری مداری و پشتیبانی مستمر و مطلوب، در مدت کوتاهی توانسته است به حریفی پرقدرت و تازه نفس برای رقیبان خود تبدیل شود.

fardadgroup.com

4- نرم افزارهای حسابداری پارمیس

یکی از مشهورترین شرکت های تولید نرم افزار حسابداری، پارمیس است که با تولید نرم‌افزارهای حسابداری شرکتی، فروشگاهی و بازرگانی کمک بزرگی به کسب و کارها کرده است. امکانات موجود در انواع نسخه های نرم افزاری حسابداری پارمیس، پاسخگوی بسیاری از نیازهای شرکت‌ها در حوزه مالی و مدیریتی می‌باشد.

parmisit.com

https://www.hnovin.com/the-best-accounting-software/

5- نرم افزارهای حسابداری هلو

شرکت مهندسی نرم افزار هلو، تولید کننده انواع نرم افزارهای حسابداری مخصوص اصناف و فروشگاه ها است و علاوه بر این، خدمات مشاوره و راهنمایی در حوزه امور مالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شرکت هلو با ارائه نرم افزار حسابداری شرکتی کوچک، متوسط و ویژه، توانسته نیازهای محاسبات و مدیریت مالی بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط را برآورده سازد و در این حوزه نیز موفق عمل کند.

holoo.co.ir

6- نرم افزارهای حسابداری محک

گروه نرم افزاری محک، در طی این سالها، موفق به طراحی و توسعه انواع نرم افزارهای مالی شده است. محک نیز با ارائه نسخه های با کیفیت و حرفه ای فروشگاهی و شرکتی توانست اعتماد بسیاری از اصناف و شرکت ها را جلب کند و به برندی خوش نام و دوست داشتنی تبدیل شود. نرم افزار کیف پول محک، از برترین نرم افزارهای حسابداری رایگان و معروف در حوزه نرم افزارهای حسابداری شخصی می‌‌باشد که برای پلتفرم موبایل ساخته شده است.

mahaksoft.com

7- نرم افزارهای حسابداری قیاس

گروه نرم‌افزاری قیاس بیش از دو دهه در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری در حوزه های مختلف بازرگانی، تولید و خدماتی فعالیت می‌کند. از جمله امکانات نرم افزارهای حسابداری قیاس می‌توان به امنیت و سرعت بالا، سادگی، آموزش و پشتیبانی مطلوب اشاره کرد. همچنین نسخه دمو ماژول‌های مختلف قیاس را می‌توان جزو بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان بازار دانست.

gheyas.com

8- نرم افزارهای حسابداری شایگان

شایگان سیستم، نرم افزارهای حسابداری خود را با نام تجاری «حسابگر» در بازار عرضه می‌کند. نرم افزارهای این شرکت، جزو بهترین نرم افزارهای حسابداری ایران است. شایگان سیستم از سال 1370 شروع به طراحی و تولید نسخه های مختلف نرم افزارهای حسابداری مثل نرم افزار حسابداری شرکتی با نام های حسابگر صنعتی، حسابگر بازرگانی، حسابگر اموال و... انواع نرم افزارهای ویژه اصناف و فروشگاه ها کرده است و یکی از موفق ترین و مشهورترین شرکتهای سازنده برنامه حسابداری در کشور می‌باشد.

shygunsys.net

9- نرم افزارهای حسابداری تدبیر

شرکت پردازش موازی سامان را با برنامه حسابداری تدبیر می‌شناسیم. این شرکت از سال 1377 شروع به طراحی برنامه های حسابداری کرده و به مرور، امکانات و قابلیت های نرم افزارهای حسابداری خود را بیشتر کرد و با ادامه این بهینه سازی‌ها، توانست نرم افزار حسابداری تدبیر را به یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری معروف ایران با امکانات حرفه ای برساند.

sppcco.com

10- نرم افزار حسابداری پیوست

گروه نرم افزاری پیوست با سابقه ای نزدیک به دو دهه در عرصه ساخت محصولات نرم افزاری حوزه مالی و مدیریتی دارد که یکی از شرکت‌های معروف ایران در این حوزه می‌باشد. قیمت مناسب، امکانات حرفه‌ای، مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب را می‌توان دلیل محبوبیت پیوست و نرم افزارهای حسابداری معروف آن دانست.

payvast.com

11- نرم افزارهای حسابداری آرین سیستم

شرکت آرین سیستم از سال 1383 با هدف یکپارچه سازی سازمان‌های بزرگ شروع به فعالیت کرده وهم اکنون یکی از معتبرترین و بزرگترین تولیدکنندگان نرم افزارهای مدیریتی و مالی در ابعاد سازمانی ERP است.

ariansystem.net

12- نرم افزار پارسیان

نرم افزار پارسیان جزو نرم افزارهای حسابداری مناسب برای کسب و کارهای کوچک است که در نوع خود بی نقص عمل می‌کند. یکی از نقاط قوت آن، پشتیبانی قوی است. نرم افزار پارسیان جهت مشاغلی که ملزم به استفاده از سیستم صندوق مکانیزه فروش می‌باشند مناسب است.

parsiansoftgroup.com

با تمام این تفاسیر تعریف بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟ یک حسابدار یا یک شخص صاحب تجارت، چه انتظاراتی از یک نرم افزار خوب حسابداری دارد؟ این روزها هنگامی که قصد خرید نرم‌افزار حسابداری را دارید و با شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارهای حسابداری تماس می‌گیرید، اغلب آن‌ها به نقاط ضعف نرم‌افزار خود اشاره نمی‌کنند و همچنین با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از نیاز خود ندارید یعنی دقیقاً نمی‌دانید چه نرم‌افزاری لازم است که بتوان با آن گزارشات مورد نظر شما را تهیه کرد شاید انتخاب نرم افزار کسب و کار برایتان کمی دشوار باشد. بهترین نرم افزار برای حسابداری آن است که به مطلوب‌ترین حالت، احتیاجات کسب و کار شما را رفع نماید و به گونه ای باشد که به راحتی، آسانی و بسیار سریع در دست مدیر و حسابدار آن موسسه یا سازمان قرار گیرد.

منبع: نرم افزار حسابداری هوشمند نوین با وب سایت https://www.hnovin.com/

منبع: https://medad.io/@EHSANSEO114/بهترین-نرم-افزارهای-حسابداری/

نرم افزار حسابداری...
ما را در سایت نرم افزار حسابداری دنبال می کنید

برچسب : بهترین نرم افزارهای حسابداری 2020, نویسنده : الهه مرادی hnoviniha بازدید : 164 تاريخ : ساعت:

لینک دوستان

خبرنامه